ثبتنام
|
ورود
|
صفحه اصلی
معاونت پژوهشی
کارشناس پژوهش
معاون پژوهشی
واحد توسعه تحقیقات بالینی
معاونت آموزشی
معاون آموزشی
پرسنل واحد آموزش
رابط آموزش مداوم
EDU (واحد توسعه آموزش)
معرفی و شرح وظایف
امور آموزشی
گروه های آموزشی
جراحی
اطفال
طب اورژانس
ارتوپدی
ارولوژی
نوروسرجری
ENT
بیهوشی
پوست
چشم
رادیولوژی
برنامه آموزشی گروه های بالینی
تقویم های آموزشی
تقویم مورنینگ مشترک
تقویم اسکیل لب
پمفلت و دستورالعملهای آموزشی کرونا
کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی
معرفی بیمارستان
تاریخچه بیمارستان
مشخصات مرکز آموزشی - درمانی امام خمینی (ره)
ریاست ،مدیریت،معاونت ها
نمودار سازمانی بیمارستان
سیاست های کلی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
رسالت بیمارستان
خدمات
بیمه های طرف قرارداد
تعرفه پذیرش بیمار
اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی
برنامه پزشکان
بخش ها و واحدهای بیمارستان
خدمات پرستاری
سوپروایزرین بالینی
مترون
سوپروایزر آموزشی
سوپروایزر کنترل عفونت
سوپروایزر در گردش
مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
واحد های پشتیبانی 1
واحد فناوری اطلاعات
مددکاری
ترخیص
پذیرش
روابط عمومی
اداره امور اداری
مدارک پزشکی و آمار
حسابداری
بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
معرفی اعضای تیم بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
ایمنی بیمار و ثبت خطا
برنامه های عملیاتی
رضایت سنجی ها
کارکنان
مراجعین
مستندات اعتباربخشی
سند استراتژیک مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ایلام
کتابچه قوانین و مقررات مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
کتابچه توجیهی کارکنان جدیدالورود
کتابچه روش های اجرایی ،دستورالعمل ها ،و خط مشی ها
سایر کتاب ها
شاخص ها
فرآیندها
کنترل عفونت
کتابچه کنترل عفونت
فرآیند ها
فرم ها
دستورالعمل ها
تجهیزات پزشکی
کادر تجهیزات پزشکی و شرح وظایف
فیلم های آموزشی
واحد حقوقی
دبیرخانه
بخش های بستری
بخش نوزادان
بخش آی سی یو
بخش جراحی زنان
بخش جراحی مردان 1
بخش جراحی مردان 2
بخش اطفال
بخش اورژانس سرپایی
بخش اورژانس بستری
بخش پی ای سی یو
اتاق عمل و ریکاوری
بخش آی سی یو 2
سوختگی
واحد های پشتیبانی 2
بهداشت حرفه ای
واحد تغذیه
خدمات اداری
درآمد و بیمه گری
انبار
حراست
بهداشت محیط
تدارکات
لندری
نقلیه
بایگانی مجروحین
واحد های کلینیکی و پاراکلینیکی
فیزیوتراپی
داروخانه
رادیولوژی
آزمایشگاه
سی تی اسکن
ام آر ای
پاتولوژی
درمانگاه
برنامه تحول نظام سلامت
سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت
آشنایی با برنامه تحول نظام سلامت
لیست پزشکان ماندگار در طرح تحول نظام سلامت
اطلاعیه های دبیر خانه کشوری
صورت جلسات
کمیته های اجرایی
کمیته های دارو تجهیزات
حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج-خاص و نیازمند
ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان
ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ در بیمارستان
لیست پزشکان مقیم در طرح تحول نظام سلامت
کمیته های بیمارستان
کمیته آموزش
کمیته پایش و سنجش
کمیته اجرایی
کمیته مرگ و میر اطفال 59-1 ماه
کمیته ترویج تغذیه با شیر مادر
کمیته تریاژ
کمیته تغذیه
کمیته کنترل عفونت
کمیته مرگ ومیر
کمیته بانک خون
کمیته بهداشت محیط
کمیته اخلاق
کمیته دارو،درمان و تجهیزات پزشکی
کمیته مرگ و میر بزرگسال
کمیته های دفاتر توسعه دانشکده ها
برنامه استراتژیک بیمارستان
کتابخانه بیمارستان
تماس با ما
X
صفحه اصلی
معاونت پژوهشی
کارشناس پژوهش
معاون پژوهشی
واحد توسعه تحقیقات بالینی
معاونت آموزشی
معاون آموزشی
پرسنل واحد آموزش
رابط آموزش مداوم
EDU (واحد توسعه آموزش)
معرفی و شرح وظایف
امور آموزشی
گروه های آموزشی
جراحی
اطفال
طب اورژانس
ارتوپدی
ارولوژی
نوروسرجری
ENT
بیهوشی
پوست
چشم
رادیولوژی
برنامه آموزشی گروه های بالینی
تقویم های آموزشی
تقویم مورنینگ مشترک
تقویم اسکیل لب
پمفلت و دستورالعملهای آموزشی کرونا
کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی
معرفی بیمارستان
تاریخچه بیمارستان
مشخصات مرکز آموزشی - درمانی امام خمینی (ره)
ریاست ،مدیریت،معاونت ها
نمودار سازمانی بیمارستان
سیاست های کلی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
رسالت بیمارستان
خدمات
بیمه های طرف قرارداد
تعرفه پذیرش بیمار
اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی
برنامه پزشکان
بخش ها و واحدهای بیمارستان
خدمات پرستاری
سوپروایزرین بالینی
مترون
سوپروایزر آموزشی
سوپروایزر کنترل عفونت
سوپروایزر در گردش
مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
واحد های پشتیبانی 1
واحد فناوری اطلاعات
مددکاری
ترخیص
پذیرش
روابط عمومی
اداره امور اداری
مدارک پزشکی و آمار
حسابداری
بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
معرفی اعضای تیم بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
ایمنی بیمار و ثبت خطا
برنامه های عملیاتی
رضایت سنجی ها
کارکنان
مراجعین
مستندات اعتباربخشی
سند استراتژیک مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ایلام
کتابچه قوانین و مقررات مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
کتابچه توجیهی کارکنان جدیدالورود
کتابچه روش های اجرایی ،دستورالعمل ها ،و خط مشی ها
سایر کتاب ها
شاخص ها
فرآیندها
کنترل عفونت
کتابچه کنترل عفونت
فرآیند ها
فرم ها
دستورالعمل ها
تجهیزات پزشکی
کادر تجهیزات پزشکی و شرح وظایف
فیلم های آموزشی
واحد حقوقی
دبیرخانه
بخش های بستری
بخش نوزادان
بخش آی سی یو
بخش جراحی زنان
بخش جراحی مردان 1
بخش جراحی مردان 2
بخش اطفال
بخش اورژانس سرپایی
بخش اورژانس بستری
بخش پی ای سی یو
اتاق عمل و ریکاوری
بخش آی سی یو 2
سوختگی
واحد های پشتیبانی 2
بهداشت حرفه ای
واحد تغذیه
خدمات اداری
درآمد و بیمه گری
انبار
حراست
بهداشت محیط
تدارکات
لندری
نقلیه
بایگانی مجروحین
واحد های کلینیکی و پاراکلینیکی
فیزیوتراپی
داروخانه
رادیولوژی
آزمایشگاه
سی تی اسکن
ام آر ای
پاتولوژی
درمانگاه
برنامه تحول نظام سلامت
سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت
آشنایی با برنامه تحول نظام سلامت
لیست پزشکان ماندگار در طرح تحول نظام سلامت
اطلاعیه های دبیر خانه کشوری
صورت جلسات
کمیته های اجرایی
کمیته های دارو تجهیزات
حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج-خاص و نیازمند
ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان
ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ در بیمارستان
لیست پزشکان مقیم در طرح تحول نظام سلامت
کمیته های بیمارستان
کمیته آموزش
کمیته پایش و سنجش
کمیته اجرایی
کمیته مرگ و میر اطفال 59-1 ماه
کمیته ترویج تغذیه با شیر مادر
کمیته تریاژ
کمیته تغذیه
کمیته کنترل عفونت
کمیته مرگ ومیر
کمیته بانک خون
کمیته بهداشت محیط
کمیته اخلاق
کمیته دارو،درمان و تجهیزات پزشکی
کمیته مرگ و میر بزرگسال
کمیته های دفاتر توسعه دانشکده ها
برنامه استراتژیک بیمارستان
کتابخانه بیمارستان
تماس با ما
بررسی سطح کیفی آموزش
بررسی سطح کیفی آموزش
الف) صلاحیت های تخصصی در تدریس
1. نام سه تن از اساتیدی که تسلط علمی و احاطه کامل بر مطالب درسی خود را دارند مرقوم فرمایید
2. نام سه تن از اساتیدی که قدرت تفهیم و انتقال مطالب علمی را به نحو احسن دارند مرقوم فرمایید
3. نام سه تن از اساتیدی که کوریکولوم و طرح درس را در جلسه اول ارائه داده و در طول ترم از آن پیروی می کنند مرقوم فرمایید
4. نام سه تن از اساتیدی که استفاده صحیح و مناسب و بجا از وسایل و امکانات کمک آموزشی مانند اسلایدهای با کیفیت پاورپوینت، کلیپ های علمی و... را انجام می دهند مرقوم فرمایید
5. نام سه تن از اساتیدی که به نظر شما درس و محتوای علمی را به بهترین صورت و با کیفیت عالی ارائه می دهند مرقوم فرمایید
ب) صلاحیت های عمومی، رفتاری و حرفه ای در تدریس
1. نام سه تن از اساتیدی که در توانایی ایجاد روحیه خلاقیت، ابتکار علمی و پشتکار در شما بیشترین تاثیر را دارند مرقوم فرمایید
2. نام سه تن از اساتیدی که نحوه ی برخورد اجتماعی و ایجاد احترام ، تفاهم، صمیمیت و اعتماد متقابل را هم در کلاس درس و هم در فضای خارج از کلاس، به بهترین وجه ممکن رعایت می کنند مرقوم فرمایید
3. نام سه تن از اساتیدی که شما می توانید در مشکلات، چالش ها و درگیری های شخصی خود به آن ها اعتماد کرده و از راهنمایی و مشورت آن ها استفاده کنید مرقوم فرمایید
4. نام سه تن از اساتیدی که بهترین واکنش های معقول و منطقی را به پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه های دانشجویان انجام می دهند مرقوم فرمایید
5. نام سه تن از اساتیدی که تمام سعی خود را برای ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت، علمی و آکادمیک از خود ، در دانشجویان انجام می دهند مرقوم فرمایید
6. نام سه تن از اساتیدی که با توجه به همه صفات علمی، آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و حرفه ای، شایسته عنوان استاد نمونه، الگو برتر در دانشگاه می باشند را مرقوم فرمایید
ج) صلاحیت های لازم برای اساتید بالینی
1. نام سه تن از اساتیدی که بهترین وقت شناسی برای حضور به موقع در بخش یا درمانگاه را دارند مرقوم فرمایید
2. نام سه تن از اساتیدی که بهترین فعالیت و تاثیر را در آموزش های بالینی مانند مورنینگ، گراند راند، ژورنال کلاب و ... را دارند مرقوم فرمایید
3. نام سه تن از اساتیدی که مهارت های علمی در آموزش بالینی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند مرقوم فرمایید
4. نام سه تن از اساتیدی که جنبه های مختلف اخلاق پزشکی/پرستاری و حرفه ای را به بهترین نحو احسن رعایت می کنند مرقوم فرمایید
5. نام سه تن از اساتیدی که بهترین مسئولیت پذیری و پاسخ گویی را در قبال بیمار، همراهان بیمار، و بیمارستان رعایت می کنند مرقوم فرمایید
6. نام سه تن از اساتیدی که سعی بیشتری برای ایجاد انگیزه و مطالعات گسترده تر و استفاده از منابع متعدد بالینی را برای دانشجویان دارند مرقوم فرمایید
7. نام سه تن از اساتیدی که کیفیت آموزش بالینی بهتری داشته و میزان بهره گیری دانشجویان از مطالب ارائه شده حداکثری می باشد مرقوم فرمایید
8. نام سه تن از اساتیدی که در محیط بالینی، گشاده رویی و کرامت انسانی والاتری با بیماران، پرسنل و دانشجویان دارند مرقوم فرمایید
د) سوال باز پاسخ:
اگر انتقادی یا پیشنهادی در زمینه پروسه ی یاددهی و یادگیری یا روش تدریس اساتید دارید لطفا در کادر زیر قید نمایید.